Ako napísať C program simulovať nasledujúcich situáciách . Myslíte stávkovej kancelárie ísť tipujuci Hádaj zápasy ,
ktorá preberá dva bookmakari . Tipujúci vstúpi do kancelárie ( v simulácii 2s ) a
vypĺňa vstupenku ( v simulácii 4S ) , ktorý potom ide prejsť bookmakera a ísť .
Dva bookmakeri prevádzkovať RDF , servisované jedneho tipujúci nejaký čas trvať, ( 3S v simulácii ) .
Simulácia končí po 20 servisovaných tipujúcich .
1. Naplňte premenné programu podávané spočítaním RDF , po ukončení simulácie napísať jeho hodnotu . [ 2b ]
2. Dbajte na správnu synchronizáciu , takže tipujuci počkajte, až sa Manual a bookmakera
Bookmaker čakanie na stávkara . [ 6b ]
Program pre správu 3. Ošetrovateľstvo v simulácii pre všetkých 20 obsluhovaných zákazníkov . [ 2b ]
poznámky :
- Používajte iba synchronizačný mutex + podmienečne konverzie ; alebo monitory
- Nespoliehajte na časoch uvedených , simulácie by mali spolupracovať s ostatnými časy alebo s náhodne generovanými krát
- Build ( konzola ) : gcc -o tipujuci.c tipujuci -lpthread
ktorá preberá dva bookmakari . Tipujúci vstúpi do kancelárie ( v simulácii 2s ) a
vypĺňa vstupenku ( v simulácii 4S ) , ktorý potom ide prejsť bookmakera a ísť .
Dva bookmakeri prevádzkovať RDF , servisované jedneho tipujúci nejaký čas trvať, ( 3S v simulácii ) .
Simulácia končí po 20 servisovaných tipujúcich .
1. Naplňte premenné programu podávané spočítaním RDF , po ukončení simulácie napísať jeho hodnotu . [ 2b ]
2. Dbajte na správnu synchronizáciu , takže tipujuci počkajte, až sa Manual a bookmakera
Bookmaker čakanie na stávkara . [ 6b ]
Program pre správu 3. Ošetrovateľstvo v simulácii pre všetkých 20 obsluhovaných zákazníkov . [ 2b ]
poznámky :
- Používajte iba synchronizačný mutex + podmienečne konverzie ; alebo monitory
- Nespoliehajte na časoch uvedených , simulácie by mali spolupracovať s ostatnými časy alebo s náhodne generovanými krát
- Build ( konzola ) : gcc -o tipujuci.c tipujuci -lpthread
Ako napísať C program simulovať nasledujúcich situáciách . Myslíte stávkovej kancelárie ísť tipujuci Hádaj zápasy , ktorá preberá dva bookmakari . Tipujúci vstúpi do kancelárie ( v simulácii 2s ) a vypĺňa vstupenku ( v simulácii 4S ) , ktorý potom ide prejsť bookmakera a ísť . Dva bookmakeri prevádzkovať RDF , servisované jedneho tipujúci nejaký čas trvať, ( 3S v simulácii ) . Simulácia končí po 20 servisovaných tipujúcich . 1. Naplňte premenné programu podávané spočítaním RDF , po ukončení simulácie napísať jeho hodnotu . [ 2b ] 2. Dbajte na správnu synchronizáciu , takže tipujuci počkajte, až sa Manual a bookmakera Bookmaker čakanie na stávkara . [ 6b ] Program pre správu 3. Ošetrovateľstvo v simulácii pre všetkých 20 obsluhovaných zákazníkov . [ 2b ] poznámky : - Používajte iba synchronizačný mutex + podmienečne konverzie ; alebo monitory - Nespoliehajte na časoch uvedených , simulácie by mali spolupracovať s ostatnými časy alebo s náhodne generovanými krát - Build ( konzola ) : gcc -o tipujuci.c tipujuci -lpthread