Simulujte nasledujucu situaciu. Do stavkovej kancelarie chodia tipujuci tipovat zapasy, ktore preberaju dvaja bookmakari. Tipujuci vojde do kancelarie (v simulaci kazde 2s) a vyplna tiket (v simulacii 4s), ktory potom ide odovzdat bookmakerovi a odchadza. Dvaja bookmakeri obsluhuju tipujucich, obsluzenie jedneho tipujuceho trva nejaky cas (v simulacii 3s). Simulacia konci po obsluzeni 20 tipujucich.

Ako napísať C program simulovať nasledujúcich situáciách . Myslíte stávkovej kancelárie ísť tipujuci Hádaj zápasy ,
ktorá preberá dva bookmakari . Tipujúci vstúpi do kancelárie ( v simulácii 2s ) a
vypĺňa vstupenku ( v simulácii 4S ) , ktorý potom ide prejsť bookmakera a ísť .
Dva bookmakeri prevádzkovať RDF , servisované jedneho tipujúci nejaký čas trvať, ( 3S v simulácii ) .
Simulácia končí po 20 servisovaných tipujúcich .

1. Naplňte premenné programu podávané spočítaním RDF , po ukončení simulácie napísať jeho hodnotu . [ 2b ]

2. Dbajte na správnu synchronizáciu , takže tipujuci počkajte, až sa Manual a bookmakera
Bookmaker čakanie na stávkara . [ 6b ]

Program pre správu 3. Ošetrovateľstvo v simulácii pre všetkých 20 obsluhovaných zákazníkov . [ 2b ]

poznámky :
- Používajte iba synchronizačný mutex + podmienečne konverzie ; alebo monitory
- Nespoliehajte na časoch uvedených , simulácie by mali spolupracovať s ostatnými časy alebo s náhodne generovanými krát
- Build ( konzola ) : gcc -o tipujuci.c tipujuci -lpthread



Ako napísať C program simulovať nasledujúcich situáciách . Myslíte stávkovej kancelárie ísť tipujuci Hádaj zápasy ,
ktorá preberá dva bookmakari . Tipujúci vstúpi do kancelárie ( v simulácii 2s ) a
vypĺňa vstupenku ( v simulácii 4S ) , ktorý potom ide prejsť bookmakera a ísť .
Dva bookmakeri prevádzkovať RDF , servisované jedneho tipujúci nejaký čas trvať, ( 3S v simulácii ) .
Simulácia končí po 20 servisovaných tipujúcich .

1. Naplňte premenné programu podávané spočítaním RDF , po ukončení simulácie napísať jeho hodnotu . [ 2b ]

2. Dbajte na správnu synchronizáciu , takže tipujuci počkajte, až sa Manual a bookmakera
Bookmaker čakanie na stávkara . [ 6b ]

Program pre správu 3. Ošetrovateľstvo v simulácii pre všetkých 20 obsluhovaných zákazníkov . [ 2b ]

poznámky :
- Používajte iba synchronizačný mutex + podmienečne konverzie ; alebo monitory
- Nespoliehajte na časoch uvedených , simulácie by mali spolupracovať s ostatnými časy alebo s náhodne generovanými krát
- Build ( konzola ) : gcc -o tipujuci.c tipujuci -lpthread


Learn More :